Nails and Cupcakes

Välkommen till vackra naglar, spa, fikatips och snacket runt ikring...

Min bilder
Namn:
Plats: Karlskoga, Sweden

Jag är Fritidsledaren och Spaterapeuten som utbildade mig till Nagelteknolog. Arbetar på Lokabrunn Spa och att förlänga naglar i gele. Ska nu utveckla mina "skills" som Nagelteknolog och gå en kurs i akryl. Bor i Karlskoga där jag också gått nagelkurs hos självaste Marielle Fridlund, min vän och mentor inom detta. Läs om mig och mina vänner. Tyck till! eller kontakta mig för eventuella funderingar kring spa, naglar eller vad livet kan erbjuda/kram

onsdag 29 september 2010

På resande fot mellan Karlstad och Örebro!

Även fast jag bor i en liten, liten lägenhet i den lilla, lilla staden Karlskoga har jag inte långt till dom större städerna Karlstad och Örebro.

Ständigt resande, ständigt arbetande på helger och kväller finns det inte mycket tid över för mig att vara social med vänner och familj. På något sätt trivs jag bra ändå! njuter av dagar då jag får käka lunch på ett sånt här trevligt ställe - i anslutning till träffpunkten i mitten av Örebro, denna soliga höstdag, äter jag och en arbetskompis kycklingfile med svamp.

Då jag var i Karlstad kom kompisarna Johanna, Ida och Alva (Idas bäbis) för att få sina naglar gjorda. Fördelen med jobbet som nagelteknolog är att jag förenar nytta med nöje.

Tillbaka i Örebro pyntar jag i skyltfönstret på salongen.

Trevlig vecka var Du än befinner dig//Caroline






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida