Nails and Cupcakes

Välkommen till vackra naglar, spa, fikatips och snacket runt ikring...

Min bilder
Namn:
Plats: Karlskoga, Sweden

Jag är Fritidsledaren och Spaterapeuten som utbildade mig till Nagelteknolog. Arbetar på Lokabrunn Spa och att förlänga naglar i gele. Ska nu utveckla mina "skills" som Nagelteknolog och gå en kurs i akryl. Bor i Karlskoga där jag också gått nagelkurs hos självaste Marielle Fridlund, min vän och mentor inom detta. Läs om mig och mina vänner. Tyck till! eller kontakta mig för eventuella funderingar kring spa, naglar eller vad livet kan erbjuda/kram

söndag 7 november 2010

Glögg premiär!

"B-L-O SS-A, B-L-O SS-A glöggen heter BLOSSA!" nej, det var inte vinnar låten fr idol utan min glögg som bubblade till i grytan. Varm och go med underbara juldofter spred den julstämmning i lägenheten under helgen. Pepparkakor till, jag knaprade i mig alldeles för många, fick faktiskt ont i magen! kan bli för mycket med premiär och tradition ibland. Eller så är det jag som tycker väldigt bra om pepparkakor :)))


Skulle ju ha premiär-glöggat ihop med ett gäng tjejer i Kristinehamn. Julpyssel, julbak, förfest och utgång på kvällen riktigt roligt. Jag missade ALLT!!

Jobbade i vanlig ordning... Hade tänkt vara med en stund på kvällen och sörpla lite glögg, knapra i mig några pepparkakor sen dra. Blev inte riktigt som jag tänt mig så jag fick "glögga" och "knapra" själv här hemma istället.

Tjejerna verkade haft trevligt, jag får satsa på advent istället! är ju inte jul riktigt än så jag har fortfarande en chans att ta igen en lyckad kväll...

Ny vecka imorgon; Loka brunn väntar, naglar och lite kurs hos Nails Made by Marielle!!

...och om en vecka, alltså nästa söndag den 14 November - farsdag!

//Kramar


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida